dimarts, 17 de febrer del 2009

Alegria.



Si hagués de posar-li el nom d'una muntanya, seria el del Puigsacalm... doncs es miri per on es miri, no se li troba altre cosa que no sigui bellesa; si hagués de posar-li el nom d'un riu, seria el de la Noguera Pallaresa... perquè a dins hi té molta força; si hagués de posar-li el nom d'un animal, seria el d'una daina... doncs escriu amb la mateixa tendresa que camina aquest cèrvid; si hagués de posar-li una hora del dia, seria el trenc d'alba... quan la Llum clareja!

El Puigsacalm, el Noguera Pallaresa, una daina o el trenc d'alba, adjectiven una actitud noble, una bona persona.

Li poso aquest YouTube ple de bellesa, de força, de tendresa i de claror.

M'agrada molt el teu bloc... Assumpta.

Li faig un racó a Corriols de Tinta... li donarà alegria!











Noguera Pallaresa i els seus voltants a la Vall de Montgarri.

20 comentaris:

Jordi ha dit...

Ja estarà contenta l'Assumpta amb aquest peasso de post.

Subscric tot el que has dit, però afegiria que si fos una super estrella del futbol, seria l'Eto'o!!

Alex. ha dit...

...i com l'Eto'o, ella juga a primera divisió, nosaltres a segona!

Jordi ha dit...

Sí, sí, digues que sí...

Alex. ha dit...

Sí!

L'Assumpta juga a primera divisió!

òscar ha dit...

àlex, no sabem prou cap dels que voltem per aquí l'alegria i emoció que li provocarà aquest post a l'assumpta. és un dels sols més grans i brillants dels que volten pels blocs.

la champions, l'assumpta juga la cahmpions. i no sols la juga: la guanya!

ps: el primer gos que vam tenir a ca mons pares es deia daina :)

Alex. ha dit...

Òscar, tu també jugues la Champions!!

...bonic nom: Daina jeu!
...quantes coses li explicaries a la Daina!?!?

òscar ha dit...

la daina em venia a rebre, a quarts de mil de la matinada, quan tornava de la nit de divendres i de dissabte.
la seva llepada era el darrer bona nit (o primer bon dia) que tenia en ser a casa.
una crack la daina!!!

ps: felicitats pel post, tio!

Alex. ha dit...

Mai he tingut un gos... feríem excursions esplèndides. Si que vaig tindre un hàmster però... es va escapar!

Escoltava la música dels Pet Shop Boys.

PD. Gràcies amic!

Assumpta ha dit...

Estic emocionada... i de veritat.

Moltíssimes gràcies, Alex (ostres, és que no sé què dir, de veritat, eh?... ufff)

Hi ha coses que no te les esperes i et deixen tan sorpresa... M'has dedicat un article, a mi i al meu blog i jo no trobo les paraules per agrair-t'ho...

És preciós, preciós... El vídeo transmet una pau increïble i jo, que sóc tan d'asfalt que més no puc ser-ho, em quedo badant amb les fotos tan maques...

Només he entrat una vegada al teu blog (ara dues) que he conegut per l'Òscar i en Jordi (referències immillorables jejeje) i em fas aquest regal tan maco :-))

Mil gràcies!!! Una forta abraçada!!

Assumpta ha dit...

En definitiva... jejeje... Estic contentaaaaa!!

Ara no em podras fer marxar d'aqui, eh? Que l'Òscar i en Jordi ja saben... dos o tres opinions per post mínim jajaja

Ai mare meva... sou molt macos tots tres, eh? :-))

Alex. ha dit...

Assumpta, feia dies que espiava el teu bloc, robant-te els teus moments... que regales a tothom.

Volia encabir-te a Corriols de Tinta, on hi poso les meves icones, els meus Premis Sant Jordi particulars.

Em vas agafar a contrapeu, entrant a un post, on Peny Lane va ser el detonant... la resta ja la coneixes.

El Jordi... va a comissió.
L'Òscar és el nostre Gurú, el nostre Chamàn.

...t'ho mereixes!!!

Dos petons!

PD. Dius:"Ai mare meva... sou molt macos tots tres, eh? :-))"
Jo, no t'hagués definit millor!

òscar ha dit...

perdó mestre alex però, per primer cop, rectificaré ni que sigui lleugerament les paraules aquí escrites dient que "ai mare meva ... SOM molts macos els QUATRE, eh".

Assumpta ha dit...

Siiiii? jajaja em fa gràcia i il·lusió pensar que feia dies que entraves al meu blog :-))

M'alegra moltíssim ser als teus Corriols de Tinta!!... Tu també ets a la meva llista, tot i que jo no li vaig posar un nom tan bonic :-))

Bé, vaig a posar de fons la música del YouTube mentre miro si faig unes fotos per un article nou... i si no tinc temps, doncs serà per demà, però la música la poso igual!!! :-)

Alex. ha dit...

Faig meva la rectificació de l'Òscar i també dic:
"Ai mare meva... SOM molt macos tots QUATRE, eh? :-))"

Assumpta... i Corriols de Tinta, està contenta de tenir-te!!!

Assumpta ha dit...

He copiat una de les fotos de l'article a la meva barra lateral i, clicant a sobre, s'arriba just a aquest post... i a sota he posat "Gràcies :-)" però no he posat el teu nom per que no t'havia demanat permís ni res... i no m'he atrevit jeje

Alex. ha dit...

Assumpta, facis el que facis, segur que estarà ben fet!

Assumpta ha dit...

Doncs ara ho he posat jeje... he posat "Un regal de l'Alex" :-))

Alex. ha dit...

...m'agrada!!!

Assumpta ha dit...

Així sempre que vulgui vinc directe i si algú te curiositat i clica, veurà quin regal tan maco i quin blog tan especial!! :-))

Assumpta ha dit...

Buscava unes imatges meves a traves de Google i m’han sortit aquestes teves... i les he reconegut a l’instant... i no he pogut deixar de clicar i entrar per tornar a llegir, veure, escoltar aquest preciós regal ;-)

El temps té una forma estranya d’avançar... m’ha fet gràcia veure que quasi fa un any d’aquest post!!

No mereixo ni la dècima part de coses boniques que dius... però llegir-ho és molt maco, emociona i fa somriure i carrega piles a gran velocitat!!

Alegria... és una paraula que té efectes màgics (sí,sí, de veritat!! si la penses amb força, la fas venir)

Gràcies de nou :-)