dimecres, 2 d’abril del 2008

La Trona.

Feia temps que tenia ganes de començar aquest bloc i l'empenta final l'he trobada en el Marc, el Alvaro i el Jordi, així com a altres blocs. Intentaré que aquest sigui un lloc creatiu, original, humà, interessant, obert.....tot lligat al voltant del món de la bicicleta de carretera, del Cavall de Rodes!!!! Poc a poc aniré millorant el bloc, així que sigueu pacients, perquè d'aquí, espero sorti alguna cosa digna!!!! Tant de bo, pugui fer una Marxa aviat!!

M'agrada molt aquesta paraula, Trona!!! , per això us poso una foto de la meva.

*Una hora de rodillo, una samarreta molla i molt content. No tinc més dades, ja ho trobaré.


La Meva Trona.......no confondre amb Poltrona!!!!!

5 comentaris:

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Hola Alex!
Felicitats pel nou bloc!M'agrada molt aquesta iniciativa que has pres, fent el nou bloc!
Sere un incondicional, t'ho asseguro!jeje!
Cuidat i SALUT I FORÇA!

Alex. ha dit...

Gracies Marc!!!!
Un luxe i un privilegi veure't aquí. Amb Cavall de Rodes pretenc motivar-me amb la bici, fer-ho compatible amb els altres muntatges que tinc. Ara que os he conegut, no vull perdre l'ocasió d'enganxar-me a roda vostra en aquest món tant maco de la bici.

Gracies Marc!!!!!!!

JORDI ha dit...

Welcome to the Club !!!!

Enhorabona pel teu blog Alex.

Ara a actualitzarlo sobint com fem naltres.
Al teu caball no mes se li veu la cadira de montar,jejejeje

Una abraçada Alex i endavant !!!!!

Alex. ha dit...

Jordi, gracies pel Welcome!!!!
Tan sols he fet una foto de la Trona, no per res, però és que casa meva és com la casa de Els Joves, quan hagi passat el motxo, faré un vídeo amb el rodillo, primer haig de passar el motxo, és clar!!!

Thanks a lot!!!!!

JORDI ha dit...

jejejeje molt be,no pasa res...

Cuidat força i que vagi molt be el entreno d´avui.

Ens veiem Alex ;)