diumenge, 6 d’abril del 2008

Somriure!!!!

Avui sí, avui el rodillo s'ha quedat a casa i el Cavall i jo hem fet una bona volta.

He tingut la sort de poder anar amb el Cèsar, que m'ha fet pedalar de valent per Castellar del Vallès, Sant Llorenç Savall, Calders, Moià, Castellterçol, Sant Feliu de Codines, Gallifa i altre cop Sant Llorenç Savall fins a Castellar del Vallès. M'ha animat molt, m'ha ajudat molt i m'ha ensenyat molt. El paisatge i el dia, una meravella, llàstima que no duia la càmera de fotos.


* Han sortit 4.25 H., 103 Km., 1275 m. de desnivell, i content, molt content!!!!
















Cèsar, un amic valent!!!!


Ja a casa, li he donat les gràcies al meu Cavall de Rodes, m'ha mirat i a somrigut!!!! Ha estat un dia màgic!!!

6 comentaris:

JORDI ha dit...

Quin trencacames te has fotut,aquesta volta que has fet ja la coneixo,abans vivia a Barcelona i molts cops pujava a caldes de montbui i feia la pujada del farell,molt coneguda.També m´agradaba molt sortir de bcn i anar cap a sant celoni i pujar el turó de l´home i cap a casa un altre cop,em surtian 150 kms pero arribaba com una moto.
Bueno Alex,continua aixi que vas molt be i aquestes sortidetes t´aniran molt be,ja ho veuras.

Una abráçada !!

Alex. ha dit...

Jordi!, la veritat no em pensava que anés tant bé, al matí em notava les cames, però bé!!!!
Ara per ara vull acumular km. i després ja anirem afinant l'estil........vaig a per tu!!!!!, així doncs, entrena dur!!!!
Actualitza el bloc.

Deu!!!!

Álvaro ha dit...

Alex, el diumenge també vam passar el Marc i jo per Moià a la cursa, no ens vas veure? està molt bé aquella zona, em vaig trobar a moltes penyes ciclistes.

Alex. ha dit...

Alvaro!, diumenge vaig sortir molt tard, doncs dissabte a la tarde vaig estar caminant pel Montseny, varem passar per Moià que seria les tres o quatre de la tarde. Vaig gaudir tant amb la bici, que el cansament i el patiment van quedar en segon terme!!!!
Tota aquella zona és preciosa i caminant també.

Aupa!!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Alex, ara mirant el que vas fer diumenge, veig que vas fer el recorregut que nosaltres també vam fer en cursa.Quina sorpresa!
Molt bonic segons diuen, tot i que per mi, a ser tot el contrari!jejej!
Cuidat i segueix igual makina!

qwadro_fx ha dit...

Hi. Your blog is so beautiful, it's very logical layout. I also want to make a good blog like yours but not impossible. I was lucky to know your blog, I will visit often. This article is very interesting and meaningful. Thank you very much. Hope you do not delete my signature ! Thank you very much! :)
Quality Veterinary Anesthesia machinesengagement rings