dijous, 29 de gener del 2009

El Vessant Nord.



Quedi dit per endavant que, no tinc res a veure amb els Guies del Montseny.

Com el seu propi nom indica, guien a qui vulgui, no solament pel Montseny, sinó per tot Catalunya i rodalies. Fa gairebé deu anys em van convidar, vaig anar-hi i em va agradar; aquesta és l'única relació que he tingut amb ells.

Em va cridar molt l'atenció el seu programa de sortides on, més que buscar grans fites, majorment escullen llocs "especials", ja sigui per poc transitats, valorats, apreciats o coneguts pel gran públic; són llocs singulars.

Avui, després de molts anys, he tornat a veure el seu programa de sortides, no han canviat gens ni mica la seva filosofia. Aquest proper mes d'agost, marxen al vessant nord del Pirineu Aranès i Benasquès, demostrant un cop més la seva singularitat a l'hora de buscar indrets "especials".

Creu de Sant Jordi i aplaudiment Liceunià pels Guies del Montseny.









El vessant fred de la Vall Ferrera. Pallars Sobirà. Tardor 2008.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Interessant, sí senyor!! Si te n'apuntessis a alguna, fes-m'ho saber que potser vinc.

Alex. ha dit...

D'anar-hi, t'ho faria saber, doneu per fet. Sempre és bo apropar-se a gent que enalteix la Creu de Sant Jordi.