dilluns, 19 de maig del 2008

Paradoxes del Rodillo.



Des de que vaig començar amb el Cavall ja porto 670 Km, sense contar els de rodillo, que són uns quants, així com bastantes samarretes suades, que es diu ràpid. Haig de dir, que gairebé tothom odia el rodillo o no en volen saber-ne res, doncs és el millor aliat dels que tenim poc temps i ganes de fer bici, és clar que tot és opinable.

Calculo que per fer 670 Km de bici, he deixat de caminar uns 100Km, i el diumenge ho notaré a la Travessa del Montseny, o no!!!!

Paradoxa: Amb tot això del Cavall, ara els pantalons em cauen tot i haver agafat pes.

* Una hora de rodillo. Quan arribi als 2500 Km em faré amb un Polar, al agost...espero!!!!















Fulles sota l'aigua del Noguera de Cardós. Pallars Sobirà.

3 comentaris:

Álvaro ha dit...

Veig que tu també portes una bona tirada de km. A aquest ritme es posaràs més fort que algú que jo me sé. Quan fas la travessa del Monseny? esperi que et vagi bé.
Cuida't

Álvaro ha dit...

jeje, no ho havia llegit bé. Descanssa i menja bé pel diumenge que et farà falta. Tu també estàs fet un valent

Alex. ha dit...

Ja tinc ganes que arribin les vacances i poder sortir entre setmana per posar-me fort i valent de veritat.
M'alegro que vagis a la Volta de Lleida. Segur que t'anirà bé!!!

Deu!!!