divendres, 4 d’abril del 2008

Ves t'ho creient!!.

Aquest matí m'he trobat un excompany de feina i de bicicleta, ens hem explicat les nostres proeses esportives, ell no es queda pas curt doncs fa de tot i més.

-Per fer tantes coses, perdràs la dona. - Li he dit-
-La meva dona m'estima molt!! - M'ha contestat-
-Ves t'ho creient!!! -Això ho he pensat però no ho he dit..........educació obliga!!!!-

Hem quedat per més endavant trucant-se i fer una sortida a Cavall. Com que la dona és seva, no pas meva, ell sabrà!!!.........si fos meva, jo no hagués quedat.

Una declaració d'amor, a una noia i a tota la raça humana, en forma de YouTube.


* Una hora de rodillo, samarreta molla i cansat, però content!!!!!














Parque Nacional de Ordesa. Faja de las Flores.

2 comentaris:

qwadro_fx ha dit...

Hi. Your blog is so beautiful, it's very logical layout. I also want to make a good blog like yours but not impossible. I was lucky to know your blog, I will visit often. This article is very interesting and meaningful. Thank you very much. Hope you do not delete my signature ! Thank you very much! :)
Quality Veterinary Anesthesia machinesengagement rings

King ha dit...

Nice post