dimarts, 14 d’octubre del 2008

Trifàsics i Verderols.



Un gos sense amo, una parella d'enamorats, un gerani sense regar, un trifàsic de Ratafia Bosch, un motorista sense casc, una farola... dues faroles que ja no fan llum, un parc sense ocells... una hora fent fúting sense mandra!!

Per trencar la rutina, m'he estimat anar a córrer, veure la flora i fauna urbanes en un capvespre de lluna plena que dibuixava ombres. He passat per sota l'autopista, per un polígon industrial, per una riera que es fa riu quan plou i per uns quants carrers sense nom... m'he trinxat una mica els genolls.

La troballa: Entre setmana, també hi ha qui fa el "botellón" amb verderols!!!

* Una hora sense fer rodillo... immers en la Natura Urbana.







Estaon, al Pallars Sobirà, on tots el carrers hi tenen nom.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Perdona la meva incultura, però què són verderols? Es que sóc de ciutat...

Alex. ha dit...

La troballa: Entre setmana, també hi ha qui fa el "botellón" amb verderols!!!

No confondre amb qui té el cap ple de verderols!!!

De ciutat, però has caminat més kms. que tots els boletaires Empordanesos junts!

Autèntic!!!... atenció en el segon 25 al moment esclop... "con cámara de aire, no?"

Alex. ha dit...

Autentic!!!

Jordi ha dit...

Ara ja em queda clar lo dels verderols!!

Molt bo l'autèntic!! Lo de la càmara de aire!! Jejeje M'ha recordad una mica aquella espanyolada de Bienvenido Mister Marshall!! Ara m'he imaginat la cabra dintre el meu cotxe i una mica més i em poso a cridar!!