diumenge, 16 de novembre del 2008

XXIX Rupit Taradell.



En un dia assolellat, d'inversió tèrmica i tardorenc, he pogut fer la XXIX Rupit Taradell.
Era la primera vegada que hi anava, en tenia ganes, coneixia trams per on s'hi passa i tenia la certesa que no em podia decebre; així ha estat. A la matinada la lluna feia de fanalet, més tard el sol de llevant vermellejava a poc a poc l'horitzó fins mostrar-nos les boires baixes de Les Guilleries.

Tot el camí és per assaborir-lo pam a pam, tant la geografia com els boscos són generosos, per entretenir-s'hi i badar-hi. Un detall: passat el Pantà de Sau hi ha uns esglaons de pedra sota una capa humida de molsa, fullaraca de tardor i heures... m'hi hagués quedat!!!

En resum, una travessa entre el Collsacabra i Les Guilleries molt ben organitzada pel Centre Excursionista Taradell... per tornar-hi!









Pels voltants de Rupit. Desembre 2007.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Sé que arribo tard, però em va agradar molt (m'ho preguntaves fa dos post...). Veig que també no t'ha defraudat, com a mi. Sincerament és de les que cada any s'ha de fer. Malgrat que me la vaig saltar, ho sé, però el meu cos ho demanava... I la meva butxaca també!

Molt cansat?

Alex. ha dit...

És una Marxa amb uns paisatges espectaculars, bon ambient i molts avituallaments!

Imagino que t'hagués agradat anar-hi... l'any que ve!

Cansat? En comparació amb el Garraf, el terreny no és tant dur; el més dur va ser llevar-me a les 4 de la matinada!!, aquesta nit he dormit com un campió!

Jordi ha dit...

L'any passat vam quedar-nos a dormir allà al centre excursionista de Taradell. Al terra, evidentment. Allò era més dur!! No creguis que vam dormir gaire més que tu...

Alex. ha dit...

Em va agradar la seu del CE Taradell... molt rústica!

Per cert, hi havia un avituallament que tan sols donaven iogurts.
Jo, en tota la marxa només vaig menjar mig tros de coca, si m'hagués pres el iogurt, m'han de treure en helicòpter.

Anècdota: Durant una estona vaig anar amb tres homes d'aprop 60 anys, semblaven caiguts d'una bastida. Havien fet la Montserrat-Reus, la NQ i la Matagalls, entre d'altres; animaven a tothom... entranyables!!!!