dilluns, 23 de juny del 2008

Atansar la humilitat.



L'objectiu era fer, junt amb el Jonathan i el Juan, la Travessa Cavalls del Vent en dos dies.
Després de 1600 m. d'ascensió el cos va dir prou, mal de cap i malestar general... lo millor era plegar o hagués fet un pet que el focs d'artifici s'haurien vist fins i tot a les Coves de Collbató. Vaig mirar d'enganyar el cos, però no!
Aconseguir qualsevol fita estimula l'autoestima i en menor grau la humilitat, difícil binomi, no aconseguir-la et fa atansar la realitat.

No tinc cap dubte, aquest parell ho tornaran a fer... però ara en menys de 24 hores, jo, en dos dies ja firmo!!

Bona Revetlla de Sant Joan!

Vespra de Sant Joan,
un rebombori gran:
se sent el tabalet,
la dolçaina i gent
que alegre s'afanya,
a tall de comparsa,
formant desfilada
feliç i exaltada.

















EL DETALL: El Joan es posa de puntetes per no semblar tant menut... és un petit gran home!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

El diumenge vaig estrenar l'estiu al Pedraforca, potser vàrem suar la cansalada a la mateixa pujada.

Jordi ha dit...

Quina llàstima!!! De totes maneres trobo que vas fer bé. Quan el cos no tira, el millor és posar el peu a terra!! La muntanya sempre serà allà per tornar-ho a provar!!

Alex. ha dit...

Ramon, bon estreno d'estiu... et veig seguint les passes de Verdaguer!!

Jordi, sí una llàstima, però quan pugui hi torno. Saps una cosa? Vaig perdre fa anys el carnet de conduir i quan el Mossos me'l demanen, els dic que la dona m'ho remena tot... de moment no m'han multat i ja van tres cops!

Jordi ha dit...

Hòstia que bo això de fotre la dona com a excusa!! M'ho apunto!!

Per cert, si t'animes a fer-la en dos dies nosaltres anirem el 2 i 3 d'agost. Crec que ja t'ho vaig dir, però estàs convidat!

Alex. ha dit...

Jordi, el mes de juliol tinc un munt de feina, arribo al agost física i psíquicament fet pols, t'agreixo em convidis, però estaré bastant baix de forma. Tornaré a fer-la a finals d'agost o principis de setembre, ja es veurà. Nosaltres vàrem començar a Baga, fent primer el desnivell fort fins a la Tossa d'Alp, tot i així són un pilot de kilòmetres i de desnivell. Els meus dos companys la van fer tota i no pas sense poc esforç i que consti que tenen uns currículums a prova de bomba!

Entreneu-vos i força!!!